Omschrijving
TE HUUR kantoorruimteHouttuinlaan 18, 3447 GM WOERDEN
Op het bedrijventerrein Nieuw-Middelland gelegen zelfstandig kantoorgebouw (bouwjaar 1986) in
2 bouwlagen en met magazijn achterin het complex. De kantoorruimten hebben een energielabel A. De kavel is 3.420 m² groot en oogt nog groter door de ligging aan het spoor. Er is ruime parkeergelegenheid op eigen terrein....
Lees meer
Kenmerken
Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 245 m² In units vanaf 84 m²Lees meer
Omschrijving
TE HUUR kantoorruimteHouttuinlaan 18, 3447 GM WOERDEN
Op het bedrijventerrein Nieuw-Middelland gelegen zelfstandig kantoorgebouw (bouwjaar 1986) in
2 bouwlagen en met magazijn achterin het complex. De kantoorruimten hebben een energielabel A. De kavel is 3.420 m² groot en oogt nog groter door de ligging aan het spoor. Er is ruime parkeergelegenheid op eigen terrein.
Het gebouw ligt nabij de toegangsweg Polanerbaan richting het centrum van Woerden, nabij de achterzijde van het treinstation. Nieuw-Middelland is een gebied van ca. 50 hectare, ligt direct ten zuiden van de spoorlijn en is een belangrijke schakel tussen de binnenstad van Woerden en de Rijksweg A12. Nieuw-Middelland wordt ontwikkeld tot een nieuw gemengd stedelijk woon-/ werkgebied met een mix van kantoorpanden en woningen.
De bereikbaarheid met eigen vervoer is goed te noemen. Vanaf de Rijksweg A12 is het gebouw binnen enkele autominuten te bereiken. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is uitstekend, door ligging van het kantoorgebouw op loopafstand vanaf het station Woerden. Vanaf het station worden rechtstreekse verbindingen naar o.a. Rotterdam, Den Haag, Amsterdam en Utrecht onderhouden.
Op het bedrijventerrein is een diversiteit aan nationale en internationale ondernemingen aanwezig zoals, het Sint Antonius Ziekenhuis, het gemeentehuis van Woerden, De Groot brandbeveiliging, Cloudwise en een kinderdagverblijf.
Op basis van NEN2580 is onderstaande verhuurbare vloeroppervlakte beschikbaar:
Houttuinlaan 18 begane grond
• 161 m² kantoorruimte (incl. toeslag algemene en gezamenlijke ruimten) in de zuidoostvleugel (unit 1)
• 84 m² kantoorruimte (incl. toeslag algemene en gezamenlijke ruimten) in de zuidwestvleugel (unit 2).
Omschrijving kantoorruimte
Via de hoofdentree met tochtsluis komt men in een representatieve gezamenlijke ontvangsthal met balie en natuurstenen vloer. Direct naast de ontvangsthal zijn 2 representatieve kantoorkamers aanwezig. In de “korte vleugel” naast de receptie zijn 5 kantoorkamers aanwezig.
De plafondhoogte bedraagt ca. 2,7 meter. Diverse ramen zijn te openen en deels v.v. zonwering (screens). Het complex is voorzien van een inbraak- en brandmeldinstallatie, noodverlichting, brandblusmiddelen
en een luchtbehandelingsinstallatie met topkoeling.
Voorzieningen
• systeemplafonds met inbouw LED-verlichtingsarmaturen en bewegingssensoren
• huidige scheidingswanden en vloerbedekkingen
• radiatoren met thermostaatventielen
• kabelgoten v.v. wcd’s en huidige UTP cat. 5E databekabeling
• gezamenlijke serverruimte
• gezamenlijke dubbel dames- en herentoilet met voorportaal
• pantry met huidige apparatuur in de grote ruimte.
• topkoeling
• elektronisch toegangssysteem
• zij-entree.
Algemene informatie object
Parkeren
Zeer ruime parkeergelegenheid op eigen terrein, waarvan tenminste 6 beschikbaar voor de grote ruimte (unit 1)en tenminste 4 voor de kleinere ruimtes. Tevens 8 gemeenschappelijke bezoekersplaatsen en 3 gezamenlijke plaatsen met laadpaal, 3 fietsenstallingen.
Bestemming
Conform het ontwerp bestemmingsplan “Bedrijventerreinen Middelland en Honthorst” heeft de locatie de bestemming “Gemengd”. Daarmee zijn de gronden bestemd voor vrijwel alle activiteiten, te weten: kantoren, bedrijven, productiegebonden detailhandel, overheids-, medische, onderwijs, sociaal-culturele, levensbeschouwelijke en vergelijkbare maatschappelijke voorzieningen, kinderdagverblijven, kinderopvang, sport en recreatie, cultuur en ontspanning.
Voorwaarden en condities
Huurprijs
€ 110,- per m² per jaar. Parkeren € 300 per plaats per jaar.
Daarmee bedraagt de huurprijs van unit 1 € 19.500 per jaar en van unit 2 € 10.000 per jaar.
Bedragen te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
De servicekosten bedragen € 40/m² per jaar en betreffen een verrekenbaar voorschot op onderstaande, door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• verbruik gas, water en elektra inclusief vastrecht
• onderhoud en controle aan de gebouw gebonden installaties inclusief de vlizotrap naar de technische
ruimte op het dak
• onderhoud buitenterrein en groenvoorziening
• onderhoud aan brandblusmiddelen
• servicecontracten alarmcentrale + onderhoud
• servicekosten BMI + onderhoud
• servicekosten centrale verwarming installatie + onderhoud
• servicekosten overheaddeur
• servicekosten buitenverlichting
• onderhoud screens
• eventueel te plaatsen slagbomen met uitrijlus
• wettelijke keuring Scope 12 en noodverlichting
• servicekosten elektrische laadpalen
• administratiekosten ad 7,5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten en naar rato van de gehuurde vloeroppervlakte. Indien het mogelijk is om tussenmeters te plaatsen vindt verrekening plaats op basis van daadwerkelijk verbruik..
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de CPI (consumentenprijsindex) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het CBS (Centraal Bureau voor de Statistiek).
Huurtermijn
Tenminste 2,5 jaar met aansluitende perioden.
Betalingen
Huur, servicekosten en BTW per kwartaal vooruit.
Zekerheidstelling
Afhankelijk van de liquiditeit, solvabiliteit en moraliteit van huurder dient een bankgarantie of waarborg-som ter grootte van tenminste drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW te worden verstrekt.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel "kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW" van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie februari 2015.
Aanvaarding
Per direct.
Heeft u naar aanleiding van deze brochure vragen of wilt u een afspraak maken voor een bezichtiging, dan kunt u contact opnemen met IJsselstreek Zakelijk.
E-mail: info@ijsselstreekzakelijk.nl
Tel: 088 makelaar (088 6253522)
Aan de in deze brochure vermelde teksten, tekeningen en opgegeven maten kunnen geen rechten worden ontleend. De projectinformatie is geheel vrijblijvend en is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Gehele of gedeeltelijke overname van deze publicatie, of herpublicering van gegevens daaruit, is zonder toestemming van IJsselstreek Zakelijk BV niet toegestaan.
Overdracht
Status
Beschikbaar
Huurprijs
€ 110,- per m² per jaar
Aanvaarding
direct
BTW van toepassing
ja
Servicekosten
€ 40,00 per m² per jaar
Bouwvorm
Bouwvorm
Bestaande bouw
Bouwjaar
1986
Indeling
Soort Object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
245 m²
Energie
Energieklasse
Niet aanwezig
Parkeergelegenheid
Parkeerpl. overdekt
0 parkeerplaats(en)
Diversen
In units vanaf
84 m²
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 245 m²
- In units vanaf
- 84 m²
- Verdiepingen
- 1
- Voorzieningen
- Inbouwarmaturen, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling
Contact
Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.